با این همه ظلمی که سیاهی کرده است .... تردید ندارم که خدا هم سبز است !!!

آخرین اخبار

۱۳۸۸ آبان ۱۷, یکشنبه

(دکتر) کردان: خاتمی میاندار و صحنه گردان و پشت پرده فتنه پس از انتخابات است





خاتمی در براندازی دور اول باخت و در حال حاضر، براندازی دور دوم را تمرین می کند، کردان در گفتگو با ایرنا در پاسخ به سوالی مبنی براینکه میانداران و صحنه گردانان فتنه پس از انتخابات چه کسانی بودند، گفت : آقای خاتمی صحنه گردان و پشت پرده این حوادث بود.
کردان در پاسخ به سوالی مبنی براینکه با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که زیرسوال برندگان انتخابات را مجرم خواندند، آیا قوه قضائیه نباید با این افراد برخورد کند، خاطرنشان کرد: پرونده های قضائی پرونده هایی نیستند که بتوان بدون وقوف بر پرونده اظهار نظر کرد. برای اظهار نظر در پرونده قضائی باید کاملا به مفاد پرونده مسلط شد. سوالی که برای من مطرح است، اینکه در دوره آقای هاشمی شاهرودی همین پرونده ها با همین خصوصیات با تاکید بر قانون و مجازات فتنه گران، پخش می شد و مردم در جریان قرار می گرفتند، با انتصاب آقای لاریجانی، وی با استناد به قانون و با تاکید بر اینکه با دانه درشت ها برخورد شود، قانون را سرلوحه اجرای عدالت خواندند و گفتند در این راه از چیزی فروگذار نخواهم کرد اما با این وجود مسیر تغییر کرد. باا ین حال، باید مشخص شود آیا رفتار دوران آقای هاشمی شاهرودی قانونی بود یا رفتاری که دردوره آقای لاریجانی صورت می گیرد؟
کردان به اقدامات جریان فتنه پس از نمازجمعه تاریخی رهبر معظم انقلاب اشاره و تاکید کرد: بعد از نمازجمعه رهبر انقلاب، بخش اعظمی از کسانی که به موسوی رای داده و صالح و متدین بودند، در این مقطع از وی فاصله گرفتند.  وی درخصوص اقدامات فتنه گران در راهپیمایی روز قدس خاطرنشان کرد: موسوی با همه تبلیغاتی که برای روز قدس کرد، جمعیتی که آورد کم تر از جمعیت شهرهای با جمعیت درجه پنج و شش ما بود.
شایان ذکر است این که فردی هم میاندار و هم پشت پرده یک واقعه باشد جمع نقیضات و غیرممکن است. ظاهرا بیماری آقای کردان و بستری شدن ایشان در بیمارستان تاثیرات بسزایی در ذهن دکتر الکلی قصه ما داشته است!


به نقل از ميزان پرس

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

شما مي توانيد با انتقادات يا پيشنهادات خود ما را در انجام كاري كه مي كنيم يعني اطلاع رساني ياري نمائيد .
با تشكر - فرداي ايران

آرشیو

برچسب‌ها