با این همه ظلمی که سیاهی کرده است .... تردید ندارم که خدا هم سبز است !!!

آخرین اخبار

۱۳۸۸ آبان ۱۷, یکشنبه

بیانیه هواداران جنبش مسلمانان مبارز، در محکومیت حمله وحشیانیه به دکتر حبیب‌الله پیمان

هواداران جنبش مسلمانان مبارز، در محکومیت حمله وحشیانیه به دکتر حبیب‌الله پیمان بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرده‌اند:

به نام خدا

ملت آگاه و مبارز ایران
سیزدهم آبان امسال به تداوم مبارزه در راه آزادی، استقلال و عدالت اجتماعی تبدیل گشت. سیزدهم آبان امسال خاطره مبارزانی رازنده کرد که مشعل پیکار بر ضد استبداد و خودکامگی و تجاوز و سلطه گری را با خون خویش فروغی جاودانه بخشیدند. فرزندان راستین کاوه، مزدک و باک در سیزدهم آبان امسال به حق نشان دادند تعهدی را که برای مبارزه با ستم و استبداد و دروغ و فریب به عهده گرفته اند از یاد نبرده اند.

ملت مبارز ایران
پرواضح است که انجام این مسئولیت بزرگ انسانی و میهنی جز با بردباری و پایداری و عشق و خردورزی میسر نخواهد شد. تحقق آرمانهای بزرگ، ظرفیت های بزرگ می طلبد. اگر پیوسته بر توانایی ها ی فکری و عملی و اخلاقی خود نیفزاییم پیش از آن که قدمی به پیش برداریم از راه باز می مانیم.

ملت مبارز ایران
در این روزهای پر درد و رنج و سر شار از بیم و امید، دشمنان آزادی و عدالت همه قدرت خود را برای فرسوده کردن و نومید کردن مردم به کار بردند و سعی کردند با تهدید و ارعاب و حمله وحشیانه به گروههای مردمی و مورد ضرب وشتم قرار دادن و دستگیری های گسترده و انتقال آنها به مکان های نامعلوم، حمله و زخمی کردن چهره های مردمی و مبارز از جمله دبیر کل محترم جنبش مسلمانان مبارز دکتر حبیب الله پیمان که پس از انقلاب چندین بار مورد حمله و ضرب و شتم افراد متحجر و معلوم االحال قرار گرفته و اما این شخصیت مبارزاز تعهد آگاهی بخشی عقب ننشسته و پیوسته به راه آزادی خواهی و آگاهی بخشی خود ادامه داده است.

دیگری ضرب و شتم قراردادن دبیر کل محترم حزب اعتماد ملی شیخ مهدی کروبی که به حق یاد و نام روحانیون مبارز در تاریخ ایران را زنده کرده وتفاوت میان روحانیون درباری با مردمی را به منصه ظهور گذاشته است. تمام هدف عناصر متحجر از این وحشی گری ها این بود که فرصت اندیشیدن و ابتکار عمل را از دست مردم خارج ساخته تا جنش ملی سبز را از مسیر اصلی که همان آزادی خواهی و عدالت طلبی و مبارزه با مثلث شوم زرو زور و تزویراست را منحرف سازند.

ملت مبارز ایران
اگر خواست همه ما این است که آزادی و دموکراسی و عدالت در واقعیت زندگی اجتماعی محقق شود، از فراهم کردن لوازم ضروری آن که سنت فرهنگ گفتگو و تعامل فکری برای ایجاد یک عقلانیت تفاهمی و تشکیل نهادهای خودجوش مردمی برای ادامه هر چه بهتر مسیر که برادر مبارز و حق طلب مهندس میرحسین موسوی نیز تاکید ورزیده اند حتی برای یک لحظه غفلت نورزیم.

ما هواداران جنبش مسلمانان مبارز ضمن محکومیت حمله کور و وحشیانه در روز سیزدهم آبان به دکتر حبیب الله پیمان را همانند ماجراهای مفتضحی می دانیم که در این چند ماهه گذشته توسط عناصرتمامیت خواه و خشونت طلب بر علیه مردم حق طلب ایران پیاده شده است و به رهبران و سرکرده گان این اقدامات نابخردانه حملات وحشیانه هشدار میدهیم که به عواقب کارهای نابخردانه خود بیندیشند.

هواداران جنبش مسلمانان مبارز
16 آبان‌ماه 1388

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

شما مي توانيد با انتقادات يا پيشنهادات خود ما را در انجام كاري كه مي كنيم يعني اطلاع رساني ياري نمائيد .
با تشكر - فرداي ايران

آرشیو

برچسب‌ها