با این همه ظلمی که سیاهی کرده است .... تردید ندارم که خدا هم سبز است !!!

آخرین اخبار

۱۳۸۸ آبان ۱۷, یکشنبه

گزارشی کوتاه از 13 آبان در تبریز

... و دستگیری موسی ساکت دبیر شعبه ادوار تحکیم وحدت در آذربایجان شرقی

روز چهارشنبه 13 آبان، تبریز نیز همچون سراسر ایران شاهد تظاهرات مردمی علیه دولت کودتا بود. حدود ساعت 11.30 مردم تبریز به همراه دانشجویان دانشگاه تبریز و دانشگاه آزاد در فلکه دانشگاه گرد هم آمدند تا صدای اعتراض خود را با سر دادن شعار علیه دولت کودتا و نظام مستبد ایران به گوش کودتاچیان برسانند.

به گزارش موج سبز آزادی به نقل از شاهدان عینی، مردم معترض مورد حمله نیروهای امنیتی و یگان ویژه نیروی انتظامی و لباس شخص ها قرار گرفته و تجمع آرام و بدون خشونت آنها به درگیری تبدیل شد.از این جمیت چند هزار نفری، حدود 50 تا 70نفر دستگیر شده و به هتل تبریز و هتل گسترش که در نزدیکی محل تجمع بود منتقل شدند.

تعدادی از بازداشت شدگان شب همان روز با سپردن مدارک شناسایی آزاد شده و برخی از آنها که ظاهرا از قبل تحت نظر بوده اندهنوز در بازداشت به سر می برند. در بین بازداشت شدگان، "موسی ساکت" دبیر شعبه آذربایجان شرقی سازمان دانش آموختگان ایران (ادوار تحکیم وحدت) که از فعالان سیاسی و بنام تبریز می‌باشد نیز به چشم می‌خورد.

آقای ساکت فارغ التحصیل رشته ادبیات است که در ایام انتخابات، مسئول ستاد شهروند آزاد (مطالبه محوران حامی کروبی) در استان آذربایجان شرقی بود. این فعال سیاسی پیش از این نیز یک بار در روز 25 خرداد، در اعتراضات خیابانی علیه نتیجه انتخابات و و کودتای انتخاباتی نظام دستگیر و پس از یک روز آزاد شده بود.

طی تماسی که با خانواده وی صورت گرفته است، برادر او اظهار کرد که آقای ساکت پس از سه روز بازداشت طی تماس 2 دقیقه ای که با خانواده اش داشته، محل نگهداری خود را اداره اطلاعات نیروی انتظامی تبریز اعلام کرده است. از دیگر افراد بازداشت شده در روز 13 آبان بهنام نیکزاد، دبیر سابق انجمن اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و دبیر ستاد 88 آذربایجان شرقی و عطا علی‌زاده از دانشجویان دانشگاه آزاد هستند.

به نقل از موج آزادي

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

شما مي توانيد با انتقادات يا پيشنهادات خود ما را در انجام كاري كه مي كنيم يعني اطلاع رساني ياري نمائيد .
با تشكر - فرداي ايران

آرشیو

برچسب‌ها