با این همه ظلمی که سیاهی کرده است .... تردید ندارم که خدا هم سبز است !!!

آخرین اخبار

۱۳۸۸ بهمن ۵, دوشنبه

تجمع کارگران نساجی بافته کرمان و بستن جاده

دوشنبه, ۵م بهمن, ۱۳۸۸
کلمه:۱۸۰ نفر از کارگران نساجی بافته‌ها از ساعت ۳۰/۲ تا ۴ بعداز ظهر امروز(یکشنبه) اقدام به بستن جاده کردند. کارگران نساجی بافته‌های کرمان علت تجمع و بستن جاده را انحلال شرکت توسط سهامداران اعلام کردند.
یکی از کارگران به  ایلنا گفت: چندی پیش عده‌ای از مدیران در هیات تشخیص تصمیم به انحلال شرکت و انتقال دستگاه‌ها به شهرستان قزوین گرفتند که در اعتراض به این امر ما ظهر امروز اقدام به بستن جاده کردیم.
وی گفت: مدیران در پایان ۳۰ دی تصمیم به اخراج ۱۸ نفر دیگر از نیروها گرفتند. طبق گفته خود مسئولان قرار است ۳۵ نفر دیگر در پایان بهمن‌ماه و بقیه در آخر سال تسویه حساب شوند.
وی گفت: مسئولان بنا دارند ۱۴ هزار هکتار زمین کارخانه را به صورت آزاد در معرض فروش بگذارند. او گفت: قبلا ۵۵۰ نفر در شرکت مشغول به کار بودند که مسئواین به عناوین مختلف اقدام به اخراج کارگران کرده و در حال حاضر این تعداد ۱۸۰ نفر هستند.
یکی دیگر از کارگران گفت: در سال‌های ۸۱ و ۸۲ مدیران اعلام کردند دستگاه‌های این شرکت مستهلک و قابل استفاده نیست که در این خصوص گویا همین دستگاه‌ها به استان گلستان و تبریز انتقال و درحال حاضر فعال هستند.
یکی دیگر از کارگران گفت: درخصوص طرح طبقه‌بندی مشاغل مدت ۵ سال به سازمان کارکرمان مراجعه کردیم که متاسفانه مسئولین تاکنون اقدامی به عمل نیاوردند.
گفتنی است راس ساعت ۱۶غلام‌رضایی، معاون سیاسی فرمانداری کرمان با حضور در جمع کارگران خواستار متفرق شدن کارگران شد و به آنان قول مساعد داد روز سه‌شنبه جلسه‌ای با حضور اعضای کمیسیون و جدیدساز مسئول شرکت در محل استانداری کرمان برگزار شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

شما مي توانيد با انتقادات يا پيشنهادات خود ما را در انجام كاري كه مي كنيم يعني اطلاع رساني ياري نمائيد .
با تشكر - فرداي ايران

آرشیو

برچسب‌ها