با این همه ظلمی که سیاهی کرده است .... تردید ندارم که خدا هم سبز است !!!

آخرین اخبار

۱۳۸۸ آذر ۲۱, شنبه

جنبه هاي مثبتي براي جنبش سبز در تظاهراتهاي آتي در ماه محرم

از وبلاگ گذري و نظري

محرم سبز نزدیک  است . کودتاچیان در هراس افتاده اند و سعی در ایجاد رخنه و شکاف بین سبزها دارند  و هر روز صدای تشت رسوایی شان بیش از پیش به گوش می رسد . برای محرم بایستی به چند نکته ی مثبت و منفی توجه نمود . نکات مثبت محرم سبز :

۱- در تداوم روزهای آن است و این امر انرژی کودتاچیان را تحلیل می برد . همانگونه که دیدیم آنها توانایی برخوردهای هر روزه را ندارند و نیرویشان تحلیل می رود . ضمن اینکه گستردگی و پخش حرکت سبزها به سطح شهرهای مختلف ، کودتاچیان را وادار به تقسیم شدن در گروههای کوچکتر خواهد نمود و نیرو و اعتماد به نفس آنان را خواهد کاست .
۲-نیروهای مزدبگیر ، خیلی هم تمایل به کار نشان نمی دهند و با توپ و تشر حاجی رئیس شان است که به هیجان می آیند و برای قطع نشدن دستمزد به مردم یورش می برند . شبهای محرم کنترل حاجی ها را بر چماقداران کمتر خواهد ساخت و در آنسوی ما به دلیل عدم امکان شناسایی و نیز پیوستن افرادی که روزها بناچار درگیر کار  هستند منسجم تر و قوی تر خواهیم بود .
۳- بدلیل دیدار هر شب با دوستان ، با یافتن نکات مشترک  در اثر هم فکری ، برنامه ریزی قوی تری تدارک خواهیم دید برای نهم و دهم محرم .
۴- محرم سبز را امثال من در شهر خود خواهیم ماند و همانند روزهای ابتدایی پس از انتخابات ، مجبور نیستیم به تهران بیاییم . کودتاچیان هم ناچارند چماقداران محدودشان را بین شهرها پخش کنند و از قدرتشات حسابی کاسته خواهد شد .
۶- برخی گمان می کنند که بسیجی ها در نزد افراد مذهبی نفوذ دارند و ممکن است در ایام محرم از میان آنها یارگیری نمایند ، اما به نظر من اینطور نیست . لااقل در محل زندگی من ، افراد مذهبی بسیجی ها را بعنوان آدم مومن قبول ندارند و در تصمیمات مذهبی به هیچ وجه اجازه دخالت به آنها نمی دهند .
 ۵ فرصت مناسبی است تا افراد مذهبی سنتی هم با مشاهده حضوری رفتار ما و توحش کودتاچیان ، پی به ماهیت آنها برده و به یاری ما بشتابند.
۷- بسیج نیروی مزدبگیری است که با تکیه بر شتیبانی دولتی و پول ، در ادارات و پایگاه ها و کارخانه ها اعمال قدرت می کند و به هیچ عنوان پایگاه مقبول مردمی و مذهبی ندارد . ....

نکته منفی خاصی به ذهن من نمی رسد . شاید تنها این نکته باشد که ولایت وقیح بخواهد حضور پرشور مردمی را با تصاویر جعلی و دست چین شده ، در راستای حمایت از تاج و تخت ملوکانه مذهبی خویش مصادره نماید که البته این حنا مدتهاست رنگش را باخته است . در این محرم سبز است که دمار از روزگار دیکتاتور کودتاچی در خواهیم آورد تا عبرتی باشد برای یزیدهای آینده .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

شما مي توانيد با انتقادات يا پيشنهادات خود ما را در انجام كاري كه مي كنيم يعني اطلاع رساني ياري نمائيد .
با تشكر - فرداي ايران

آرشیو

برچسب‌ها