با این همه ظلمی که سیاهی کرده است .... تردید ندارم که خدا هم سبز است !!!

آخرین اخبار

۱۳۸۸ آذر ۲۱, شنبه

“عاشورا باحرکت‌حسینی عقبه‌فتنه را جمع‌می‌کنیم”


پنجشنبه, ۱۹م آذر, ۱۳۸۸

کلمه:رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد با انتقاد از طرفداران جنبش سبز گفته است: به برکت این نظام برخی آقا‌ شده و لباس آقایی بر تن کردند، اما نمی‌دانستیم اینها گرگ‌های بودند که لباس میش بر تن کردند و با کمال تاسف نمک خورده و نمکدان شکستند.
به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام حسین ابراهیمی در سخنانی در همایش ائمه جماعات، محرم و تبلیغ، مساجد را اثرگذارترین،‌ فعال‌ترین ودرخشنده‌ترین پایگاه برای حفظ نظام جمهوری اسلامی دانست و‌گفت: از خدمات ائمه‌جماعات باید تقدیر شود، چرا که آنها در بحران و فتنه بی‌نظیر اخیر که در کشور اتفاق افتاد، درمقابل سبزپوشانی که هیچ خبری از سبزی ندارند و نور ‌و‌ نورانیت انقلاب در سرزمین وجودی آنها نفوذ نکرده است، ایستادند.
نماینده بیرجند در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: به برکت این نظام برخی آقا‌ شده و لباس آقایی بر تن کردند، اما نمی‌دانستیم اینها گرگ‌های بودند که لباس میش بر تن کردند و با کمال تاسف نمک خورده و نمکدان شکستند.
وی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه حفظ نظام اوجب واجبات است، گفت: آنها کمر به از بین بردن نظام مقدسی بسته‌اند که امام(ره) حفظ آن را اوجب واجبات دانست و مسئله‌ای را که در هیچ انتخاباتی سابقه نداشت، اعلام کردند.
ابراهیمی ادامه داد: پیش از انتخابات از نظر آنها هم شورای نگهبان قانونی و هم قانون انتخابات معتبر بود و تقلب و تخلف وجود نداشت، اما از جا که متوجه شدند رییس‌جمهور نیستند، با بحث تقلب و برنامه از پیش تعیین شده آشوب را به راه انداخته و قلب امام زمان را با این حرکت رذیلانه خود، داغدار کردند.
رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد، خاطرنشان کرد: ائمه جماعات در روشنگری این مسایل بسیار موثر بودند، به طوری که امروز ما شاهد هستیم افرادی که فریب خورده هستند در روز ۱۳ آبان پیش از ۱۵۰۰ نفر نبودند و در ۱۶ آذر نیز بیش از ۲۰۰ نفر هم نشدند.
وی گفت: افرادی که در این تجمعات حضور یافته‌اند به دنبال این آقایان نیستند، بلکه زیر پرچم این آقایان برای اهداف خود تلاش می‌کنند و بارها گفته‌اند زید، بکر و خالد برای ما مهم نیست و اینها اقداماتی است که در قالب آن می‌توانند به اهداف خود برسند.
ابراهیمی به حضور سبزپوشان در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و گفت: در آن روز کسانی پرچم سبز بر دست گرفته و با بطری و آدامس جویدن در صف‌های نماز حضور یافتند و با کارهای زشتی که انجام دادند اعلام کردند، حتی اعتقادی به اسلام ندارند چه برسد به جمهوری اسلامی.
وی تاکید کرد: اینجا لازم است که همه ما تلاش کنیم تا افرادی را که از این موضوع آگهی ندارند، روشن کنیم و در چارچوب‌های مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری که توانستند به درستی جامعه را هدایت و رهبری کنند و چشم فتنه را از حدقه بیرون بیاورند، هدایت کنیم.
رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به در پیش بودن ماه محرم و عاشورای حسینی اظهار داشت: از این فتنه چیزی باقی نمانده و انشاء الله با فرا رسیدن روز عاشورا و حرکت حسینی بتوانیم این عقبه فتنه را جمع کرده و دل امام زمان را شاد کنیم و وحدت کشور همچنان بر محور ولایت پایدار بماند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

شما مي توانيد با انتقادات يا پيشنهادات خود ما را در انجام كاري كه مي كنيم يعني اطلاع رساني ياري نمائيد .
با تشكر - فرداي ايران

آرشیو

برچسب‌ها