با این همه ظلمی که سیاهی کرده است .... تردید ندارم که خدا هم سبز است !!!

آخرین اخبار

۱۳۸۸ آذر ۱۰, سه‌شنبه

احمدی‌نژاد فردا در میدان امام اصفهان سخنرانی می‌کند


اصفهان - خبرگزاری مهر: محمود احمدی‌نژاد، ساعت 10 صبح فردا چهارشنبه در میدان امام خمینی (ره) و در جمع مردم اصفهان سخنرانی خواهد کرد.
به گزارش خبرنگارمهر در اصفهان، امام جمعه و استاندار اصفهان در بیانیه مشترکی با اشاره به سفر دور سوم رئیس جمهور به اصفهان افزودند: مراسم استقبال از احمدی‌نژاد همایش وحدت،‌ یکدلی و فرصت تجدید میثاق با رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی و پاسداشت خدمات بی‌منت دولت خدمتگزار است که روزرآینده انجام خواهد شد.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: همزمان با دهه ولایت و بصیرت، مردم استان اصفهان، دیار علم و ایمان، مهد علما و اساتید، شهر شهیدان و ایثارگران و سرزمین فرهیختگان و هنرمندان میزبان رئیس جمهور محبوب، انقلابی و مکتبی دکتر محمود احمدی نژاد از تربیت شدگان مکتب غدیر و ولایت است.
نماینده ولی فقیه و استاندار اصفهان در بخش دیگری از این بیانیه مشترک حضور همه جانبه مردم در صحنه را با توجه به شرایط کنونی امری مهم دانسته و آورده‌اند: استقبال عظیم مردم در شرایطی که اکنون شیاطین با محوریت استکبار جهانی مانع پیشرفت دولت‌های اسلامی می‌شوند، دشمنان قسم خورده اسلام و ایران اسلامی را مایوس و سرافکنده خواهند کرد و برگ زرین دیگری بر افتخارات ایران اسلامی به شمار می‌رود.
تاریخ انتشار، تهران: ۱۳:۰۶  ,  ۱۳۸۸/۰۹/۱۰


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

شما مي توانيد با انتقادات يا پيشنهادات خود ما را در انجام كاري كه مي كنيم يعني اطلاع رساني ياري نمائيد .
با تشكر - فرداي ايران

آرشیو

برچسب‌ها