با این همه ظلمی که سیاهی کرده است .... تردید ندارم که خدا هم سبز است !!!

آخرین اخبار

۱۳۸۸ آذر ۲۳, دوشنبه

قالیباف : اقدام صداوسیما جای سئوال و تاسف دارد

شبکه جنبش راه سبز (جرس): محمدباقر قالیباف شهردار تهران طی مطلبی با عنوان "ثمره سالها مبارزه را نباید ساده از کف داد"، در وبلاگ شخصی خود با انتقاد از عملکرد سیما در پخش تصاویر پاره شدن عکس امام خمینی نوشت : پخش اين چنيني تصاوير آن هم از رسانه ملي هم جاي سؤال دارد و هم جاي تأسف. چه، به اعتقاد من اين اقدام عجيب جز خوشحالي بدخواهان نظام ثمري ديگر نداشت و نفعي در ادامه حركت نصيب مردم انقلابي نكرد.

به گزارش جرس، قالیباف در بخش دیگری از مطلب خود تاکید کرد: به اعتقاد من آن ها كه حرمت اين عزيز سفر كرده را رعايت نمي كنند، به يقين خائناني هستند كه در فضاي فتنه مي خواهند بغض خود فرو خورده خود نسبت به امام راحل (ره) و انقلاب را نشان دهند.

به نوشته شهردار تهران اين اقدام از منظري ديگر حاصل بي تقوايي آن هايي است كه نه تنها فضاي تهمت و شايعه سازي را از ميان نبرده، بلكه اتفاقا مي خواهند حتي الامكان بدان دامن بزنند. آن ها كساني هستند كه حتي در رسانه هاي عمومي هم براي يكديگر خط و نشان كشيده، همديگر را تهديد كردند و خلاصه اوج بي تقوايي را با حرف زدن عليه ديگران و گوش دل نسپاردن به نصايح رهبر فرزانه انقلاب؛ به نمايش گذاشتند.

محمدباقر قالیباف در ادامه می نویسد: چنين است كه امروز همه را يادآور مي شوم كه انقلاب اسلامي ما، آسان بدست نيامده، آرمان هاي امام دست آورد هاي كوچكي نيستند. ثمره سالها مبارزه را نبايد ساده از كف داد. خون شهدا را فراموش نكنيم. ايثارگري جانبازان را از خاطر نبريم.

شهردار اصولگرای تهران عملکرد صداوسیما را "بدعت" خواند و نوشت: هر چند، نبايد فراموش كنيم كه دوستان ما در رسانه ملي هم با حركت اشتباهشان بدعتي تازه پديد آورده و دل هاي فراواني را به درد آورده اند. ما همگي معتقديم كه محكوم كردن آن اقدام زشت و اطلاع رساني و شفاف سازي حاشيه آن بايد صورت مي گرفت، اما پخش اين چنيني تصاوير آن هم از رسانه ملي هم جاي سؤال دارد و هم جاي تأسف. چه، به اعتقاد من اين اقدام عجيب جز خوشحالي بدخواهان نظام ثمري ديگر نداشت و نفعي در ادامه حركت نصيب مردم انقلابي نكرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

شما مي توانيد با انتقادات يا پيشنهادات خود ما را در انجام كاري كه مي كنيم يعني اطلاع رساني ياري نمائيد .
با تشكر - فرداي ايران

آرشیو

برچسب‌ها