با این همه ظلمی که سیاهی کرده است .... تردید ندارم که خدا هم سبز است !!!

آخرین اخبار

۱۳۸۸ دی ۳, پنجشنبه

برای پیوستن هماهنگ به مسیر اصلی امام حسین تا آزادی : ایجاد یک انسجام و هماهنگی طی یک طرح پیشنهادی

به نقل از سبز انديشان :

۱- مسیر اصلی حضور میلیونی سبز ها در این ۲ روز همان امام حسین تا آزادی می باشد.
۲-اما اگر همچون تظاهرات های قبلی به صورت پراکنده وارد این مسیر شویم احتمال سرکوب بسیار زیاد می باشد. بنا براین پیشنهاد می شود که ابتدا سبز ها از ساعت ۸ الی ۱۰ صبح در کلیه خیابان های اصلی نزدیک به مسیر اعلام شده حضور یافته و با قدم زدن در این خیابان ها و یا حتی بصورت دسته های عزاداری اعلام حضور نمایند.
۳-راس ساعت ۱۰ صبح همگی به سمت مسیر امام حسین تا آزادی به  صورت دسته های عزا داری منسجم حرکت نمایند.
۴-به هیچ عنوان تا زمانی که به مسیر اصلی و جمعیت اصلی نپیوسته ایم از دادن شعار های تند اجتناب نموده و فقط از شعار های عاشورایی استفاده می کنیم.
۵-از میسر های اطراف خیابان امام حسین تا آزادی می توان به میسر های ذیل اشاره نمود:
میدان صادقیه - خیابان ستارخان- خیابان شهرآرا- خیابان بهبودی - میدان توحید- بلوار کشاورز-خیابان امیر آباد- خیابان فاطمی-میدان ولی عصر-خیابان ولی عصر -میدان هفت تیر - خیابان طالقانی(تخت جمشید)- خیابان مطهری( تخت طاووس)- خیابان بهشتی(عباس آباد)- خیابان استاد معین - خیابان هاشمی -خیابان راه آهن - خیابان فردوسی -خیابان قرنی- خیابان شریعتی و پیچ شمران- خیابان عشرت آباد و به طور کلی کلیه خیابان ها و میادین اصلی نزدیک به مسیر اعلام شده..
۶-همچنین از رئیس جمهور موسوی و مهدی کروبی و محمد خاتمی دعوت به عمل می آید تا در ساعت تعین شده در مسیر امام حسین تا آزادی به خیل گسترده مردم بپوندند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

شما مي توانيد با انتقادات يا پيشنهادات خود ما را در انجام كاري كه مي كنيم يعني اطلاع رساني ياري نمائيد .
با تشكر - فرداي ايران

آرشیو

برچسب‌ها