با این همه ظلمی که سیاهی کرده است .... تردید ندارم که خدا هم سبز است !!!

آخرین اخبار

۱۳۸۸ آذر ۱۸, چهارشنبه

شانزده آذر پروژه خودکشی را تسریع کرد

به نقل از سهرابستان :
حکومت در چند ماه گذشته زیر رگبار ضربات داخلی و خارجی کاملاً گیج و منگ شده و احمقانه پا در راهی گذاشته که خودکشی محض است. مراسم کوبنده 16 آذر که در سرتاسر ایران و در همه دانشگاههای کشور برگزار گردید اثر مضاعفی بر سرعت خودکشی حکومت گذاشته است.
در صحنه بین المللی تمام تلاش حکومت بر فشار به حزب الله برای حمله به اسرائیل و کشانیدن سوریه به جنگ با اسرائیل و طوفانی کردن اوضاع منطقه قرار دارد که تا کنون با طفره رفتن نصرالله و برخورد منفی بشار اسد مواجه شده است.
در داخل نیز حکومت با انبوهی از اختلافات درونی و کشمکش قدرت روبرو است، در عین حال که اعتراضات مردمی نیز بشکل غیر قابل مهاری درآمده است.
در حال حاضر هم مردم معترض و هم طیف وسیعی از بدنه حکومت در یک موضوع اشتراک پیدا کرده اند و شخص رهبر بعنوان مشکل اصلی و مشترک هر دو طرف درآمده است. مردم رهبری را بدلیل سوء استفاده از قدرت و پشتیبانی از کودتا و صدور دستور حمله به مردم و کشتار جوانان، بی لیاقت دانسته و خواهان کنار رفتن وی هستند. طیف بزرگی از بدنه حکومت نیز به این نتیجه رسیده اند که رهبر دارد کشتی نظام را به پرتگاه می برد و وضعیتی را پیش می آورد که خودش و کل حکومت را با هم غرق کند.
رهبر با حمایت از کودتاچیان و برگزیدن راه خشونت و سرکوب در مقابله با اعتراضات مردمی، موجی از مخالفتها را در داخل حکومت برانگیخت و با ادامه مسیر خود و انتصاب چهره های منفور، حلقه نزدیک به خودش را تبدیل به حلقه ای از نادان ترین و رسواترین افراد نمود.
وقتی رهبری زمام امور کشور را بدست ابلهانی نظیر نقدی و طائب می دهد باید هم شاهد فجیع ترین جنایت یک احمق کل باشیم که دانشجوی مبارزی را تحت شکنجه، وادار به پوشیدن مقنعه و چادر می کند تا با انتشار تصاویر وی سبب تهوع مردم از رهبر و حاکمان بی سیرت شود. تصویر جوان قهرمانی که ریشش را اصلاح نکرده و در همان حال پس از تظاهرات و درگیری دستگیر شده بدون آنکه اطوی مقنعه و چادرش بهم خورده باشد!!
خامنه ای و الدنگان پیرامونش با این رفتار مشمئز کننده بدنبال چه چیزی هستند؟ تراوش ذهنیت مریض و مفلوکشان است که زن و پوشش زنانه را نشانه حقارت می دانند و چنین می پندارند که اگر مبارزی را با ضرب و شتم و دستگاه شکنجه شوک الکتریکی وادار به سر کردن مقنعه و چادر نمایند شخصیت او را خرد کرده اند.
ای ابلهان! زن برای ما یعنی مادر، یعنی خواهر، یعنی همسر، زن برای ما عزیزترین و فداکارترین و محترم ترین عنصر هستی است. ما بوسه بر پای مادران و دست خواهران و گونه همسران نثار می کنیم و به آنها افتخار می کنیم.
شما داشتن مقنعه و چادر را نشانه ضعف و حقارت می دانید؟ شما با انتشار این تصاویر می خواهید از حجاب ابزاری برای تحقیر و شکنجه بسازید؟ اینهمه دروغ در مورد حجاب و چادر و مقنعه از خودتان بافتید و حدیث جعل کردید ولی اینطور ناشیانه خودتان را لو می دهید؟ چادر برای شما ابزاری برای تبدیل زن به موجودی درجه دو و حقیر است، ابزاری برای محدود کردن و سرکوب وی، و اینک ابزاری برای شکنجه، تا بوسیله آن مخالفینتان را تحقیر کنید.
مجید توکلی قهرمان دوست داشتنی و عزیز ما است، و دروغهای خبرگزاری شیطان چیزی را تغییر نمی دهد، ما شیفته افکار و آزاد اندیشی او هستیم، کینه ورزی حکومت، مجید را به سمبل مبارزه دلاورانه با استبداد بدل خواهد نمود.
وجود چنین رهبری بیشتر از آنکه مایه ننگ و خجالت باشد اسباب تأسف و ترحم است. این شخص چنانچه تحت معاینات روانپزشکی قرار گیرد و امراض روحی اش تشخیص داده شود، این امکان را خواهد یافت تا در یک آسایشگاه روانی تحت درمان قرار بگیرد و رنج کمتری بکشد، شاید هم که درمان شود، ولی در وضعیتی گرفتار آمده که هم خودش در درد و عذاب است و هم ملتی را به رنج و ناراحتی دچار نموده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

شما مي توانيد با انتقادات يا پيشنهادات خود ما را در انجام كاري كه مي كنيم يعني اطلاع رساني ياري نمائيد .
با تشكر - فرداي ايران

آرشیو

برچسب‌ها